طراحی سایت | سایت آسان









جستجو

در بخش محصولات موردی یافت نشد
در بخش اخبار موردی یافت نشد

در بخش مقالات موردی یافت نشد

موتور های جستجو
نمایش صفحه

موتور های جستجو

اگر دقت کرده باشید بیش از 95 درصد از وب سایت های ایرانی بخشی برای جستجو ندارند و یا با کمک قابلیت های موتور جستجوی گوگل این کار را برای کاربران انجام میدهند.

متاسفانه در ایران بیشتر وب سایت ها توسط پنل های خارجی غیر اصلی اجرا و راه اندازی میشوند و تنها تعداد انگشت شماری از شرکت های ایرانی پنل اختصاصی ارائه می کنند.

برخی از پنل های خارجی از نظر امکانات پنل های ایده آلی هستند اما مشکل مهم عدم پشتیبانی صحیح از زبان فارسی می باشد پشتیبانی نکردن صحیح از کاراکترهای فارسی و نداشتن موتور جستجو یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو وب سایت شما می باشد که رتبه وب سایت را به طور قابل ملاحظه ای در گوگل و سایر موتورهای جستجو کاهش میدهد علاوه بر این کاربران نیز نمی توانند سریع به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

موضوع بعدی در خصوص پنل های خارجی ، استفاده ایرانیان از پنل های غیر اصلی (نال شده، null)  می باشد.

این پنل ها به هیچ وجه توسط شرکت اصلی پشتیبانی نمیشوند، در برخی موارد دارای ضعف امنیتی هستند و ممکن است مدتی پس از برند شدن وب سایت به طور کامل (دامنه، فضا و محتوای ارائه شده) توسط شرکت اصلی توقیف گردند.

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالات زیادی در این خصوص در اینترنت بیابید. وب سایت های ارائه شده توسط پنل سایت آسان با پشتیبانی کامل از زبان فارسی امکان جستجوی حرفه ای را به کاربران سایت میدهند.

کلمات کلیدی
نمایش صفحه

سایت آسان
آسان سایت
طراحی آسان
طراحی سایت
طراحی سایت حرفه ای
طراحی حرفه ای سایت
طراحی وب سایت
وب سایت اینترنتی
پنل مدیریت
کنترل پنل وب سایت
پنل حرفه ای
طراحی سایت حرفه ای
سایت ارزان
سایت رایگان
طراحی حرفه ای سایت رایگان
فروشگاه آنلاین
فروشگاه مجازی
پنل فروشگاهی
سایت فروشگاهی
فروشگاه برتر
فروشگاه آفلاین
ریسپانسیو
respansive
shopping
shoping
webmaster
web master
برنامه نویس
توسعه دهنده
قالب موبایل
قالب تبلت
قالب حرفه ای
قالب آندروید
قالب لپتاپ
قالب نوت بوک
قالب آنلاین
واکنش گرا
سایت ریسپانسیو
سایت واکنش گرا
سئو
SEO
seo
کاهش هزینه
وبلاگ
web site
site
صفحات عریض
بهینه سازی
افزایش ترافیک
افزایش رنک
رنک سایت
بازدید
تگ
تگ های هدینگ
بک لینک
پیج رنک
بازاریابی
بازاریابی سنتی
بازاریابی مدرن
انواع سایت
استاتیک و داینامیک
سایت استاتیک
سایت داینامیک
نمایندگی فروش سایت
فروش سایت
خرید سایت
نمایندگی طراحی وب سایت
امکانات
نمونه سایت
نمونه اجرایی
تعرفه
قیمت
پشتیبانی
طراحی سایت سریع
پشتیبانی 24 ساعته
دانلود
درخواست نمایندگی
اجرا سایت
دامنه
فضا
هاست
domain
host
hosting
ثبت دامنه
ثبت هاست
هاست رایگان
دامنه رایگان
ir
com
net
internet
panel
php
html
rss
css
java
java script
ajax
jquery
سئو حرفه ای
google friendly
گوگل فرندلی
گوگل
جستجو
موتور جستجو
مدیریت محتوا
cms
گالری
سایت چند زبانه
ssl
پرتال
چت
فروم
ایمیل
رایانامه
تالار گفتگو
فرم ساز
پرتال حرفه ای
www
رسانه جهانی
تبلیغات
تبلیغاتی
سیستم عامل
تجارت الکترونیک
پنل مدیریت
برنامه نویسی
برنامه نویسی آندروید
برنامه نویسی iOS
develop
developer
developing
دولوپر
android
ویندوز
windows
تجارت جهانی
رسانه مجازی
رسانه جهانی
رسانه هوشمند
لپ تاپ
لپتاپ
laptop
notebook
سایت مجازی
طراحی
طراحی حرفه ای
توسعه تجارت
اینترنت

روش هایی برای کاهش هزینه طراحی سایت
نمایش صفحه

افرادی که طراح سایت هستند باید ابتدا هزینه های مراحل طراحی خود را بررسی کنند و سپس اقدام به طراحی سایت و توسعه ی پروژه بپردازند. این امر موجب اطمینان آنها از مراحل کار می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های کاهش هزینه در طراحی سایت آشنا کنیم:
 

پیش بینی هزینه ها توسط طراحان!

اشخاصی که می توانند در این زمینه توسعه سایت یک برنامه ریزی دقیق نموده و شما را یاری نمایند را شناسایی کنید. قبل از شروع پروژه تان اطمینان حاصل فرمایید که شما و تیم تان هر دو در یک صفحه هستید و درباره چشم انداز نهایی آن تصمیم می گیرید. این کار باعث به حداقل رساندن هرگونه سردرگمی در مورد نحوه توسعه سایت بین اعضای تیم تان خواهد شد و تضمین می کند که هنگامی که طراحان سایت فعالیت خود را آغاز می نمایند، آنها می توانند یک تعریف بهتر از محصول نهایی خود داشته باشند. طراحی سایت هایی که توسعه آن پروژه ها به صورت درستی تعریف نشده است، می تواند هزینه های غیر قابل تصوری به دلیل گسترش محدوده وب سایت برای شما در بر داشته باشد. به طور کلی گسترش عرصه ی وب سایت هنگامی رخ می دهد که کارهای غیر منتظره به پروژه طراحی سایت شما اضافه گردد. این امر باعث بالاتر رفتن هزینه های برنامه ریزی شده  طراحی سایت و گسترش آن و همچنین تمدید مهلت پایان پروژه خواهد شد. هنگامی که کارهای جدید به پروژه شما اضافه می شود، آن را بررسی نموده و ببینید آیا این عوامل برای تکمیل پروژه در این مرحله ضروری است و یا می تواند در مرحله دوم پروژه انجام شود. اگر تصمیم به افزایش محدوده طراحی سایت خود را دارید، باید از مسئول توسعه دهنده وب سایت خود در مورد هزینه های اضافی برای انجام کارهای اضافی سوال نمایید و از آنها بخواهید با اضافه شدن کار جدید به پروژه، درباره زمان پایان پروژه نیز توضیح دهند تا بدانید که چه تغییراتی صورت خواهد گرفت. 
 

انجام برنامه ریزی=پیشبرد اهداف

 یک شخص مسئول برای ارتباط با توسعه دهنده سایت خود مشخص نمایید. همچنین مشخص بفرمایید که هر چند وقت یکبار نیاز به ارتباط با توسعه دهنده سایت در طول فرآیند می باشد. به طور کلی هر چقدر تعداد جلسات ملاقات شما با توسعه دهنده وب سایت تان بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای شما ایجاد خواهد شد. در صورتی که انجام پروژه طراحی وب سایت و توسعه آن به خوبی تعریف شده باشد و برای آن برنامه داشته باشید، تعداد جلسات شما کمتر خواهد بود. به خصوص در مورد پروژه های توسعه کوتاه وب و یا پروژه هایی با بودجه های محدود، باید از جلسات زیاد و مداوم اجتناب نمایید. اگر این پروژه به خوبی برای شما مشخص نشده است، باید ریسک جلسات متعدد در طول مدت زمان انجام پروژه را نیز در نظر بگیرید. این امر همیشه از برنامه ریزی و تعیین کامل برنامه پروژه هزینه سازتر می باشد. تصویب و نهایی سازی نیازهای طراحی سایت و بهینه سازی سایت و توسعه آن قبل از هر کاری باید صورت بپذیرد. مراحل کارتان را در پروژه ها مشخص کنید و از تحویل پروژه و زمان آن اطمینان حاصل فرمایید. 
 

بررسی سایت های مورد علاقه خود+مشخص کردن هدف

اگر پروژه شما شامل طراحی سایت و یا طراحی مجدد سایت می باشد، قبل از تماس با طراح سایت خود، یک نگاه به آن بیاندازید. داشتن ایده و نگاه کوتاهی به طراحی سایتی که شما آن را ترجیح می دهید باعث کاهش نیاز بررسی های مجدد خواهد شد. بررسی مجدد طراحی سایت به دلیل عدم آگاهی نسبت به آنچه شما خواستار آن در طراحی سایت تان هستید، می تواند باعث افزایش قیمت ها و هزینه های شما شود. شروع پروژه طراحی سایت با این ایده و رویکرد که می تواند باعث افزایش هزینه های پروژه و زمان پایان آن خواهد شد. اگر مطلقاً هیچ ایده و برنامه ای برای شروع پروژه ندارید، یک لیست از وب سایت های قابل مقایسه در زمینه کاریتان که آنها را می پسندید، تهیه نمایید. مطمئن شوید که هرگونه عناصر لازم که دوست دارید، در وب سایت تان وجود داشته باشد را در نظر گرفته اید. 
 

ایجاد و یا تکمیل محتوای سایت خود

مطالبی که می خواهید در سایت تان نمایش داده شود را تهیه کنید. شما نباید یک وب سایت با محتوای کم یا ناقص را راه اندازی نمایید. اما اگر محتوای سایت تان آماده نیست، به جای سرمایه گذاری در یک وب سایت بزرگ با محتوای ناقص و تعریف نشده، یک وب سایت بروشور مانند( یک صفحه) و تعریف شده ایجاد نمایید. بدون یک محتوای موثر، طراحی سایت بی معنی خواهد بود. اگر محتوای مطالب سایت شما آماده نیست در واقع وب سایت شما کامل نمی باشد. 
 

ساماندهی مطالب سایت

هنگامی که مطالب وب سایت در قالب وب سایت آماده نوشته شد، مطالب وب سایت خود را توسط توابع و بخشهای آن تنظیم و ساماندهی نمایید. این امر به تعیین محدوده پروژه شما کمک خواهد کرد. برای مثال: اطلاعات شرکت، خدمات، نظرها و...
 

تعیین نوع ارتباط

مشخص بفرمایید که تمایل دارید بازدیدکنندگان با وب سایت شما چگونه ارتباط برقرار نمایند. این امر تضمین می کند که شما و توسعه دهنده وب سایت تان درک روشنی از محدوده کلی پروژه دارید. یک وب سایت استاتیک پنج صفحه ای بسیار متفاوت از یک وب سایت پنچ صفحه ای دینامیک و تعاملی و یا یک وب سایت پنج صفحه ای فروشگاهی با سبد خرید می باشد. به طور کلی هر ویژگی که نیاز به برنامه نویسی پیشرفته و خدمات برنامه نویسی و یکپارچگی با نرم افزارها در وب سایت باعث افزایش هزینه های شما خواهد شد. بنابراین مهم است که برای امضای قرارداد طراحی سایت تمامی موارد مورد نیاز وب سایت برای شما کاملاً روشن و واضح باشد. 
 
قبل از درخواست و تایید هرگونه ویژگی جدیدی در وب سایت، دوباره محدوده اصلی سایت خود را بررسی نموده و به سوالات زیر پاسخ دهید:
 

 وجود داشتن این ویژگی ها در محدوده اصلی پروژه وب سایت؟
نوع کمک این ویژگی ها به وب سایت شما؟ آیا وجود آن مهم است؟
تاثیر این کار در پایان مهلت انجام پروژه ؟
بررسی هزینه های اضافی در پایان کار؟
آیا می توان این ویژگی را در مرحله دوم پروژه انجام داد؟
این ویژگی بر کارهای دیگر چه تاثیری خواهد داشت؟ آیا این ویژگی تکراری نیست؟ 

اگر به این نتیجه رسیدید که ویژگی جدید برای اضافه کردن به سایت شما هدفی است که قبلاً تمام شده و تکراری می باشد، قبل از انجام هر کاری، زمانی را برای فکر کردن بر روی پروژه بگذارید و مطمئن شوید که پول شما با یک تعریف نادرست در پروژه تلف نمی شود. انجام این نکات و فعالیت ها تضمین کننده انجام صحیح پروژه وب سایت شما می باشد و به افراد تیم طراحی وب سایت کمک خواهد کرد تا طبق برنامه پیش رفته و اجازه می دهد تا وب سایت شما به یک وب سایت حرفه ای تبدیل شود.

پنل سایت آسان به شما این امکان را خواهد داد علاوه بر اینکه هزینه های طراحی سایت با این پنل بسیار کمتر خواهد بود ؛ شما می توانید بسیاری از این امکانات را به طور کاملا رایگان روی پنل خود دریافت نمایید.

دوازده راه برای افزایش بازدید کنندگان ثابت سایت
نمایش صفحه

چگونه مردم را برای خواندن نوشته‌هایتان ترغیب کنید ؟
۱- بپرسید !

از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسید و از آنها نظراتشان را بخواهید . مطمئن باشید که این روش تاثیر گذار خواهد بود و میتواند کاربران را برای بازگشت به وبسایت شما و پرسیدن نظر دیگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغیب کند.

۲- تبلیغات

اگر از لحاظ بودجه توانایی تبلیغات به صورت کمپین را دارید ، تبلیغات را در اولویت قرار دهید و در بازه‌های زمانی مختلف تبلیغات کنید . مثلا در زمان شروع وبسایتتان یک دوره ۳ ماهه ، در ۶ ماه بعد یک دوره ۳ ماهه دیگر ، که این بسته به استراتژی شماست و برای هر وبسایتی از لحاظ بودجه و نیاز به کاربر متفاوت است.

۳- پست مهمان

همه ی ما میدانیم که پست مهمان میتواند به پیشرفت یک سایت کمک بسزایی کند و بازدید فراوانی برای یک سایت به ارمغان بیاورد .

۴- اشتراک گذاری

همه چیز میتواند به اشتراک گذاشته شود ! مطالب ، نظرات ، ایده‌ها ، محصولات و . . . اکثر وبسایت‌های بزرگ برای پیشرفت خود ، از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده اند و برای آن استراتژی دارند . همچنین ، تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر سئو نیز امری غیر قابل انکار است.

۵- ساخت ویدئو

مطالبی که نیاز به توضیحات زیادی دارند و میتوانند کاربران را خسته کنند را در قالب یک ویدئو به همراه آموزش inter active و یا با استفاده از اسلاید‌ها برای سایت خود آماده کنید.مطمئن باشید که تاثیر گذار است و کاربران را به وبسایت شما باز میگرداند !

۶- کتاب الکترونیکی

خیلی از سایت‌های بزرگ برای خود کتاب‌های الکترونیکی زیبایی درست میکنند و به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند . این کتاب‌ها با سرعت نور در اینترنت منتشر میشوند و نام آن وبسایت را به گوش افرادی که هنوز به آن سر نزده اند ، میرساند.

۷- سئو

سئو ، میتواند بازدید فراوانی برای شما به ارمغان بیاورد . شاید فرایند مشکل و زمان بری باشد اما در جذب کاربران دائمی‌تاثیر گذار است.

۸- نوشتن نظرات بیشتر

نوشتن نظرات بیشتر در سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر ، میتواند ۲ چیز برای شما به ارمغان بیاورد : ۱- اولا این که ، به وبسایت شما بک لینک بیشتری داده میشود (مشکلی نیست که nofollow باشند) ۲ - وبلاگ نویس‌ها و مدیران سایت‌ها به کاربرانی که نظرات بیشتری میدهند توجه می‌کنند و به وبسایت آنها مراجعه میکنند.

۹- نظرات بهتری بگذارید

در پیروی از مورد شماره ۸ ، لطفا نظراتی که در وبسایت‌ها میگذارید کمی‌بهتر باشند و سعی کنید برای آنها کمی‌فکر کنید و سپس دکمه ارسال نظر را بزنید ! زیرا مدیران و وبلاگ نویس‌های بزرگ ، از نظرات کوتاه و بدون محتوا خوششان نمی‌آید و شاید افزونه‌های اسپم ، شما را اسپم شناسایی کنند و نظر شما را به پوشه جفنگ بفرستند.

۱۰- خبرنامه راه اندازی کنید

اگر فکر میکنید که میتوانید وبسایت خود را همچنان پا برجا نگه دارید ، خبرنامه راه اندازی کنید و برای کاربران خود ، مطالب جدیدتان را ارسال کنید تا کاربران به وبسایت شما سر بزنند و در وبگردی‌های روزانه ، شما را فراموش نکنند.

۱۱-ایمیل‌های فالو آپ بزنید

به ایمیل‌هایی که به طور خودکار برای کابران در زمان‌های خاص ارسال میشوند ، ایمیل‌های فالو آپ گفته میشوند . این ایمیل‌ها میتوانند کاربران شما را در ارتباط با سایتتان نگاه دارند و هر روز برای آن‌ها مطالب از پیش تعیین شده ارسال شود.

۱۲ – پادکست درست کنید

پادکست ، ابزار خوبی برای کسب بازدید فراوان است . اما نه هر پادکستی ! مطالبی را که به نظرتان میشود در قالب یک فایل متنی ارسال شود ، نیازی نیست حتما به عنوان یک پادکست در بیاید . در انتخاب محتوای پادکست‌ها دقت کنید و با وسواس آن‌ها را ویرایش و درست کنید تا کاربران متوجه حرفه ای بودن شما بشوند.

ده راهنمایی برای ایجاد وب سایت موفق
نمایش صفحه

در راه اندازی یک وب سایت چه نکاتی را می بایست مد نظر قرار دهیم؟

قبل از راه اندازی یک وب سایت باید زمانی را به تفکر درباره موضوعاتی اختصاص دهیم ، که در فرآیند طراحی وب سایت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این امر به شما کمک خواهد کرد تا پیش زمینه ای برای طراحی یک وب سایت داشته باشید و این اطمینان را به شما می دهد که بهترین سایت را بر اساس نیازهایتان طراحی کنید.

در این مقاله با ده مورد از موضوعاتی که پیش از ایجاد وب سایت باید به آنها توجه نمائید آشنا خواهید شد

 

۱- هدف از طراحی وب سایت

در هنگام راه اندازی یک وب سایت اولین پرسشی که باید از خود بپرسید این است که ” هدف از طراحی وب سایت چیست؟” جواب این سوال کاملا واضح است. اگر شما خرده فروش هستید هدف شما فروش محصولاتتان است. اما اگر تمایل دارید که وب سایتی بروشور مانند داشته باشید، طراحی یک صفحه وب برای شما کافیست. این یک شروع خوب است . اما استفاده از افکار خاص تر و ویژه تر، در طراحی یک وب سایت مناسبتر به شما کمک خواهد کرد.

چگونه باید محصولات خود را به فروش برسانید؟ چرا مردم باید از شما بیشتر از رقبایتان خرید کنند؟ برای اطمینان از فروش محصولات و رقابت با سایر فروشنده ها ، وب سایت چه کاری باید انجام دهد؟

بنابراین برای فروش بیشتر محصولات نکات زیر را در اولویت قرار دهید. برجسته کردن طیف وسیعی از محصولاتی که به فروش می رسانید، متقاعد کردن مشتریان برای خرید از شما، ترویج پیشنهاد های ویژه ، تاکید بر این نکته که من قابل اعتماد هستم و تاسیس یک تجارت آف لاین به خوبی یک تجارت آن لاین و تشویق مشتریان برای بازدید مرتب از سایت .

اگر شما وب سایتی با اهدافی که در بالا گفته شد طراحی کنید، قطعا به اهداف خود خواهید رسید. البته ارزیابی شرکت طراح وب سایت شما نیز در این زمینه موثر است.

اگر در اواسط راه متوجه شدید که مسیر خود را اشتباه رفته اید چه خواهید کرد؟ اما اگر قبل از شروع هر کاری اهداف خود را ارزیابی کنید قطعا اشتباهات پر هزینه ای نخواهید داشت.

برای مثال یک مشتری تقاضا دارد که برای او یک وب سایت تجارت الکترنیکی طراحی کنیم. اما هنگامیکه با او وارد مذاکره شدیم، متوجه شدیم که این کار موفقیت شبکه های نماینده آنها را تضعیف خواهد کرد. پس به او این پیشنهاد را دادیم ، وب سایتی طراحی کند تا از اهداف فروش آنها حمایت کند. بنابراین گاهی اوقات یک راه حل واضح ، بهترین راه حل نمی باشد.

۲- مشخصات مشتریان وب سایت

به نظرتان چه کسانی از وب سایت شما استفاده می کنند؟

گاهی اوقات یک وب سایت می تواند فرصتی برای رسیدن افراد به اهدافشان باشد. بازار یابی آن لاین نیز مانند بازار یابی آف لاین قوانین مخصوص به خود را دارد. برای این کار ابتدا هدف خود را از بازاریابی مشخص کنید و هیچ وقت سعی نکنید تا همه افراد را از خود راضی و خوشنود نگه دارید. ظاهر و عملکرد وب سایت شما نیز باید بر اساس خواسته ها و نیازهای مشتری هایتان باشد زیرا وب سایت برای مخاطبان شما طراحی شده است نه برای شما

۳- فرآیند هایی که وب سایت می بایست از آنها حمایت کند

ترجیح می دهید مردم با شما چگونه تماس برقرار کنند؟ از طریق تلفن یا ایمیل ویا اصلا هیچ تماسی نداشته باشند. آیا مایلید که محصولات خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید؟ آیا خودتان وب سایتتان را به روز رسانی می کنید یا ترجیح می دهید یک شرکت طراح وب سایت این کار را برای شما انجام دهد؟ آیا نیاز به یک موتور جستجوگر دارید؟ آیا خدمات آن لاین به مشتریان خود می دهید؟

نیازهای تجاریتان را تجزیه و تحلیل کنید (اهدافی که در بالا یاد آوری شد). به این نکته فکر کنید که وب سایت شما چگونه می تواند از این نیازها پشتیبانی کند؟
به عنوان یک قاعده این مطلب را به یاد داشته باشید که هرچه نیازهای شما بیشتر باشد هزینه شما نیز برای طراحی یک وب سایت بیشتر خواهد شد. البته این بدان معنی نیست که شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها را تقلیل دهید. اگر این خواسته ها همان چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز دارد در این صورت باعث پیشرفت و کارایی بهتر سایت شما خواهد شد. این بدان معنی است که در مورد نیازهایتان به خوبی فکر کنید.

اگر لیست محصولات شما بیشتر از چند صفحه باشد آیا به یک موتور جستجو گر نیازدارید؟ اگر به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این کار را انجام دهید؟ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به فرآیند راه اندازی وب سایت به همان صورتی نگاه کنید، که به فرآیند استخدام یک کارمند و پیشرفت او نگاه می کنید.

۴- بودجه شما

یک قانون ساده هنگام راه اندازی وب سایت : عملکرد بیشتر = هزینه بیشتر

قبل از انجام هر کاری باید در مورد بودجه خود فکر کنید.همیشه توابعی وجود دارند که شما بدون آنها قادر به انجام کاری نیستید. برای مثال اگر تمایل دارید که محصولات خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید، نباید در سایت خود صحبتی از این مطلب به میان آورید. اما گاهی اوقات انتخاب های بیشتری در پیش روی شماست. اگر قصد شما از طراحی یک سایت ترویج و تبلیغ هتلتان است باید امکاناتی را برای مشتریان در وب سایت خود در نظر بگیرید. به طور مثال آنها باید بتوانند هتل شما را به صورت آن لاین رزرو کنند و یا اینکه با شماره ای که بر روی سایت قرار می دهید تماس بگیرند.

بودجه شما نباید بر اساس هزینه ها باشد. به هر حال این مطلب را هم مد نظر قرار دهید که اگر برای وب سایت خود سرمایه گذاری بیشتری کنید، درآمد بیشتری نیز نصیبتان خواهد شد. برای مثال امکانات رزرو آنلاین هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت ، اما با این کار می توانید مشتریان بیشتری برای خود داشته باشید.

در مورد هزینه های جانبی هم فکر کنید. آیا شما به یک لوگو تبلیغاتی احتیاج دارید؟ آیا به رونوشتی از فعالیتهایتان احتیاج دارید؟ آیا می خواهید بیشتر از یک اسم دامین(Domain name) داشته باشید؟ تمامی این کارها هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت. اما با یک سرمایه گذاری خوب می توانید یک نام تجاری خوب برای خود داشته باشید. برای مثال اگر وب سایت شما مطالب و رونوشت مناسب و خوبی داشته باشد علاوه بر کسب در آمد بیشتر، هزینه اولیه نیز به شما باز خواهد گشت.

در هنگام راه اندازی یک وب سایت یکی از مهمترین مسائل، تشخیص این نکته است که از وب سایت خود چه می خواهید و بهترین کاری که می توانید انجام دهید چیست؟ اگر می خواهید در وب سایتتان یک نقشه تعاملی داشته باشید ابتدا باید با شرکت طراح وب سایت مشورت کنید و ببینید که آیا انجام این کار نیاز است یا خیر، و اگر لازم است هزینه های آن را برآورد کنید.مطمئن باشید که هر عملکردی از جانب شما، جایگاه خود را در وب سایت پیدا خواهد کرد.

۵- آرم و نام تجاری مورد نیاز

ممکن است در حال حاضر شرکت شما نام و آرم تجاری قدرتمندی برای خود داشته باشد.اما اگر آرم و نامی تجاری ندارید ، شرکت طراح وب سایتتان باید آرم و نامی تجاری برای شما طراحی کند و آن را در وب سایت شما قرار دهد.

یک نام تجاری خوب ، اگر به درستی استفاده شود، احساس اطمینان را در مشتریان بوجود می آورد ، و این اطمینان رابه آنها می دهد که شما یک فرد کاملا حرفه ای هستید.به آرم مک دونالد توجه کنید.(شاید این نام مورد علاقه همه افراد نباشد، اما بسیار قوی و قدرتمند است). موفقیت مک دونالد به دلیل وجود یک آرم تجاری قدرتمند است که در همه جای جهان شناخته شده است. شما در هر نقطه از جهان که باشید به سراغ مک دونالد می روید ، حتی اگر در منزل شخصی خود نیز باشید آن را سفارش می دهید.

احساس شناخت ، اعتماد را به وجود می آورد. همه ما به طور ناخود آگاه بیشتر به افرادی اطمینان می کنیم که قبلا آنها را دیده باشیم. نام تجاری شناخته شده نیز به همین صورت است. اگر شما یک فروشگاه با آرم تجاری شناخته شده ای داشته باشید، به راحتی می توانید محصولات خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید. مشتریان به وب سایتی که نامی شناخته شده داشته باشد بیشتر اطمینان می کنند.

شما باید از نام تجاری خود در تمامی قسمتها مانند، سربرگ، یونیفورم کارکنان ، آگهی ها و غیره استفاده کنید. اگر مشتریان آرم تجاری شما را قبلا دیده باشند، مطمئنا بیشتر به شما اطمینان خواهند کرد.

۶- محتوا: متن وتصاویر

محتوا مهمترین قسمت یک وب سایت است به دو دلیل که در زیر توضیح داده خواهد شد

اول اینکه مشتریان بدانند که در وب سایت شما به دنبال چه چیزی هستند و در واقع شما با تولید محتوا به آنها احترام گزاشته اید و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار داده اید که این موضوع برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند است و دیگر اینکه شما نیز این اطمینان را پیدا کنید که موتورهای جستجو گر بهترین جستجو را در وب سایت شما انجام می دهند.معمولا افراد ترجیح می دهند که برای پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب وب سایتشان را آماده کنند. اما همانطور که قبلا اشاره شد، محتوا مهمترین قسمت یک وب سایت است که در دراز مدت درآمد بیشتری برای شما ایجاد می کند.

بعضی افراد دست خط زیبایی دارند و به خوبی نیز می نویسند. اما اهمیت استفاده از کلمات کلیدی، عبارات کلیدی، قابلیت استفاده، ضرورت اسکن کردن و غیره ، ضرورت این امر را می رساند که نگارش مطالب یک وب سایت، خود یک هنر است.

اهمیت استفاده از تصاویر نیز نباید دست کم گرفته شود. وب سایت مانند یک رسانه تصویری است که تفاوت تصاویر خوب و حرفه ای با تصاویر بد نباید دست کم گرفته شود. بنابراین برای این کار شما باید از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید.

۷- آیا قادرید که زمانتان را به وب سایتتان اختصاص دهید؟

وب سایت یک ابزار بازاریابی است. اما تنها زمانی به عنوان یک ابزار کار می کند که شما به طور مداوم از آن استفاده کنید.ممکن است شما بهترین وب سایت دنیا را طراحی کرده باشید، اما اگر زمان خود را به آن اختصاص ندهید، قطعا به اهدافتان نیز نخواهیدرسید

شما باید مطالب را به روز رسانی کنید، سریعا به ایمیلها و سوالات پاسخ دهید و به فکر پیشرفت سایت خود به صورت آن لاین و آف لاین باشید. رعایت تمامی این نکات باعث موفقیت وب سایت شما خواهد شد.اطمینان حاصل کنید که یکی از کارمندانتان و یا خودتان مسئولیت انجام این کارها را به عهده می گیرید. برای مثال اگر شما یک فروشنده هستید، چه کسی مسئول پاسخ به ایمیلها و فروش محصولات شما در ایام تعطیل است؟ آیا تمامی ایمیلها دقیقا در همان روز پاسخ داده می شوند؟ هنگامیکه یک محصول جدید را به وب سایت اضافه می کنید، چه کسی صفحات وب سایتتان را به روز رسانی می کند؟

شما باید برای وب سایت خود کارمندی استخدام کنید تا به سوالات پاسخ گوید، سفارشات را بگیرد و به مشتریان سرویس دهد. رعایت تمامی موارد فوق باعث پیشرفت کار شما و صرفه جویی در وقتتان خواهد شد.حالا اگر ایده های تجاری خوبی دارید به فکر طراحی وب سایت و کسب در آمد باشید.

۸- آیا یکDomain name ( اسم دامین ) دارید؟

داشتن یک اسم دامین برای راه اندازی یک وب سایت کاملا ضروری است. گاهی اوقات انتخاب یک اسم کاملا واضح است. مثلا اگر در B.B.C کار می کنید نام انتخابی شما می بایست bbc.co.uk باشد. به هر حال انتخاب یک اسم بسیار ساده هم نیست. برای مثال چرا شما BBC.com را انتخاب نمی کنید؟ ممکن است شخصی به شما پیشنهاد دهد که .com بسیار معتبرتر از .co.uk است. اما انتخاب .co.uk برای شما و BBC بهترین گزینه است. چرا؟ برای اینکه اگر شما در بریتانیا کار می کنید، دانستن این مطلب که BBC توسط مالیات دهندگان انگلیسی سرمایه گذاری می شود و نماینده انگلیس در خارج از کشور است، بسیار ضروری است. بنابراین این کشور تمایل دارد که اصالت و ریشه خود را به دیگران نشان دهد.

اما گاهی اوقات تنها یک انتخاب دارید. برای مثال اگر در آمازون زندگی می کنید و دارای فروشگاه های زنجیره ای چای هستید، برای فروش محصولاتتان باید به جای .co.uk از Amazon.com استفاده کنید.

خوب فکر کنید.به نظر انتخاب somersetteashop.com بهترین گزینه برای شما است. سعی کنید این اسم را همه جا مانند، پشت کارتهایتان، بر روی سربرگهایتان، اتوموبیلتان، کارت تجاریتان و هر جایی که می توانید، به نمایش بگذارید.

البته این نام می بایست با حوزه کاری شما مرتبط باشد و به راحتی به خاطر آورده شود. برای مثال هنگامیکه مردم درباره فروشگاه های زنجیره ای چای آمازون صحبت می کنند، نام somersetteashop.comبه طور ناخود آگاه در ذهن آنها تداعی می شود. البته به جز .com و .co.uk اسامی دیگری نیز مانند، .net و .TV هم وجود دارند. اگر شما یک سازمان و یا یک شرکت غیر انتقایی هستید بهتر است که از .org استفاده کنید. اما .com و .co.uk بیشترین اسامی هستند که مردم به خاطر دارند.

هرگز یک نام شناخته شده را بایک domain متفاوت ترکیب نکنید( مانند Amazon. TV). قطعا مشتریان شرکت آمازون متوجه نخواهند شد که این نام و این محصولات متعلق به شرکت آمازون نیست.

اطمینان پیدا کنید که از نام انتخابی شما قبلا کسی استفاده نکرده باشد، و اگر اینگونه بود از شرکت طراح وب سایتتان بخواهید که آن نام را برای مدت زمان حداقل ۲ سال برای شما خریداری کند. برای اینکه موتورهای جستجوگر بزرگ Domain هایی را که برای یک سال خریداری شده اند به خوبی جست و جو نمی کنند و نام وب سایت شما را همراه با وب سایت های بی ارزش و بی محتوا نمایش می دهند.

۹- آیا برای شما اهمیت دارد که Domain name شما در بالای نتایج صفحات جست و جو باشد؟

چقدر برای شما اهمیت دارد که در هنگام جست و جوی یک نام به خصوص اسم سایت شما در بالای صفحه گوگل پدیدار شود؟آیا این کار ضروری است؟

برای بعضی از شما این کار ضروری است که در این صورت می بایست از یک متخصص حرفه ای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو استفاده کنید. استفاده از این تجارت(SEO) هزینه زیادی در بر خواهد داشت، بنابراین قبل از شروع به هر کاری باید اطمینان حاصل کنید که هزینه اولیه به شما بر می گردد.

اگر سایت شما جزو ۱۰ صفحه اول رتبه بندی شده در گوگل باشد در آمد سالیانه شما ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال افزایش پیدا خواهد کرد . بنا براین برای کسب این در آمد نیازمند ۳۰۰۰ دلار سرمایه گذاری در سال هستید. حتی اگر قصد دارید که ۲۹۰۰ دلار در سال سرمایه گذاری کنید، بهتر است که به راه دیگری فکر کنید .

مراقب شرکتهای کلاه برداری باشید که به شما وعده می دهند تا نام سایت شما در ۱۰ صفحه اول گوگل قرار دهند . شاید گوگل را بتوان فریب داد تا نام سایت شما جزو ۱۰ صفحه اول باشد اما با این کار قابلیتهای بسیار زیادی از سایت شما از بین خواهد رفت . حتی پس از مدتی ممکن است گوگل نام سایت شما را در ۱۰ صفحه آخر خود نیز نیاورد.

وجود بسیاری از شرکتهای کوچکتر، به ویژه در زمینه های رقابتی مانند گردشگری، باعث ایجاد ترافیک در صفحات گوگل می شود. لینکهای حمایت کننده که قیمت مناسبی هم دارند( این لینکها که در گوگل ،یاهو و غیره وجود دارند به عنوان صفحات Pay-Per-Click شناخته می شوند) ، ابزار مناسبی برای تبلیغ این سایتها هستند.?

بازاریابی آف لاین که افراد بیشتری را به سمت وب سایت شما می کشاند، به سادگی نوشتن آدرس یک وب سایت در پشت ماشین است. بهتر است که قبل از اقدام به هر کاری واقع بین باشید و راجع به هزینه جست و جو گرهاو استراتژیهای تبلیغاتی خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. حتی اگر با استفاده از صفحات pay-per-click افراد بسیاری از سایت شما بازدید کردند، باز هم این مطلب را بررسی کنید که آیا سرمایه اولیه به شما باز گشته است؟ این امر نشان دهنده موفقیت شما در استفاده از جست و جو گر هاست.

۱۰- احتیاجات وب سایت شما در آینده چیست؟

هنگام راه اندازی یک وب سایت می بایست به چگونگی بسط و گسترش آن نیز فکر کنید. این تمام چیزی است که به آن نیاز دارید.ممکن است شما به یک وب سایت بروشور مانند احتیاج داشته باشید یا با استفاده از تجارت آف لاین محصولات خود را به فروش برسانید. اما باید بررسی کنید که کدامیک از این موارد به گسترش و پیشرفت سایت شما بیشترین کمک را خواهند کرد؟

شما شاید در ابتدا یک یا دو سفارش در هفته داشته باشید که با استفاده از یک سیستم رزرو ساده خودتان از عهده انجام آن بر آیید. اما اگر تعداد آنها به ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ عدد در هفته برسد، چه خواهید کرد؟پس برای اینکه مشتریهای خود را از دست ندهیداز ابتدای راه اندازی وب سایت نیازهای آینده آن را ارزیابی ، تجزیه و تحلیل و بررسی کنید و سایت خود را به روز نگه دارید.

نمایش صفحه

برای مشاهده برخی از نمونه کارها

روی تصویر بالا کلیک کنید

ارائه خدمات حرفه ای سئو وب سایت

امکانات و تعرفه استفاده از خدمات
نمایش صفحه

سایت آسان قادر به راه اندازی وب سایت شما در کمتر از 24 ساعت بوده (به شرط آماده بودن مطالب منبع) و در این مدت دامنه و فضای شما توسط کارشناسان شرکت مراحل ثبت را طی خواهد کرد، لازم به ذکر است که مبالغ ذیل قیمت پنل سایت آسان بوده و طراحی و اجرا به عهده مشتریان گرامی می باشد. (طراحی توسط طراحان حرفه ای شرکت با هزینه مجزا مقدور می باشد)

همان طور که قبلاً توضیح داده شده محیط این پنل کاملاً گرافیکی و ساده بوده و هر شخص با هر میزان اطلاعات قادر به طراحی در این محیط می باشد.

برای آشنایی کامل مشتریان گرامی با پنل و در راستای شعار شرکت (مشتری مداری) آموزش کامل پنل به صورت مولتی مدیا در صفحه اصلی سایت آماده و در 2 حالت فلش و فایل اجرایی قابل دانلود می باشد.

ضمناً در حین مراحل تکمیل سایت خود می توانید در صورت بروز مشکل از قسمت ارسال تیکت (در پنل مدیریت) سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ سوال خود را توسط کارشناسان فنی دریافت نمایید.

لازم به ذکر است هزینه تمدید سایت در سالهای بعدی معادل 50 درصد از قیمت روز پنل خواهد بود.

در حال حاضر شرکت نسخه 3.3.5 را به مشتریان گرامی عرضه می نماید که در اینجا به بخشی از امکانات این پنل اشاره می نمائیم.

 

 

 

  1. 1. مدیریت قالب سایت با امکان استفاده از تصاویر شخصی
  2. 2. جستجوی حرفه ای (سازگار با کلیه زبان ها به ویژه فارسی)
  3. 3. سیستم مدیریت محتوا
  4. 4. امکان وارد کردن متن از ورد با حفظ قالب
  5. 5. امکان استفاده از تصاویر، لینک و جدول
  6. 6. امکان ایجاد نظرسنجی کاربران برای هر متن به صورت مجزا تنها با یک کلیک
  7. 7. امکان تعریف آمار بازدید ویژه هر متن به صورت مجزا
  8. 8. ایجاد پنل های ساخته شده توسط برنامه ی قدرتمند آجاکس
  9. 9. امکان مدیریت اجرای بنر آجاکس برای هر صفحه به صورت مجزا
  10. 10. ایجاد بخش ثبت نام برای کاربران سایت شما
  11. 11. امکان دسته بندی متون ویژه عموم یا کاربران سایت شما
  12. 12. امکان گروه بندی متون در یکصد موضوع مختلف
  13. 13. پنل مدیریت متن کاملاً سازگار با زبان فارسی
  14. 14. امکان ایجاد بخش ارتباط با ما
  15. 15. دسته بندی پیغام های ارسالی در ارتباط با ما به 4 گروه
  16. 16. امکان ایجاد و ویرایش اخبار
  17. 17. امکان تیتر گذاری و خلاصه خبر
  18. 18. امکان محدود کردن نمایش هر خبر به طور مجزا ویژه کاربران عضو سایت
  19. 19. امکان ایجاد نظرسنجی و آمار بازدید اختصاصی برای هر خبر
  20. 20. امکان ایجاد بخش مقالات
  21. 21. امکان ویرایش مقالات آرشیو شده
  22. 22. امکان تعریف محدودیت برای عموم در خصوص هر مقاله
  23. 23. امکان ثبت تاریخ و ساعت برای هر مقاله
  24. 24. امکان تعریف تیتر و خلاصه مقاله
  25. 25. امکان ایجاد نظر سنجی و آمار بازدید اختصاصی ویژه هر مقاله
  26. 26. محدود کردن نمایش بنر در هر یک از مقالات
  27. 27. ایجاد 3 ایمیل info , support , admin با امکان ارسال ایمیل های دریافتی به ایمیل YAHOO یا GMAIL
  28. 28. امکان ارسال تیکت پشتیبانی برای شرکت و پاسخ گویی از طریق ایمیل
  29. 29. بخش ریموت پشتیبانی با قابلیت آموزش از راه دور
  30. 30. بخش مدیریت فایل ها (بارگذاری فایل های شما روی سرور)
  31. 31. 75 مگابایت فضای رایگان
  32. 32. امکان افزایش فضا (با هزینه مجزا)
  33. 33. دامنه .IR رایگان
  34. 34. امکان الحاق چند دامنه به یک وب سایت
  35. 35. امکان ایجاد 200 صفحه مجزا
  36. 36. امکان افزودن تعداد صفحات (بیش از 200 صفحه) با هزینه اندک
  37. 37. مدیریت منو ها با امکان ایجاد 99 منو
  38. 38. امکان ایجاد 99 زیر منو برای هر یک از منو ها (بیش از 9000 منو)
  39. 39. امکان ایجاد 10 گالری تصاویر با قابلیت افکت های آجاکس
  40. 40. امکان نمایش عکس ها در گالری با 2 سایز متفاوت
  41. 41. امکان بازیابی رمز عبور شما از طریق ایمیل به صورت آنلاین
  42. 42. امکان ایجاد اینترو در صفحه اول سایت
  43. 43. امکان تغییر پس زمینه بخش های مختلف
  44. 44. امکان تعریف قالب های داخل سایت در 4 حالت
  45. 45. امکان تغییر بنر سایت در 3 حالت آجاکس فقط با یک کلیک
  46. 46. امکان لینک اخبار جدید به طور خودکار در صفحه اصلی
  47. 47. تقویت بخش سئو (SEO) سایت (با این امکان سایت شما در موتور های جستجو  دارای اولویت جستجو می باشد)
  48. 48. امکان ثبت سایت شما در بیش از 200 موتور جستجو
  49. 49. امکان ایجاد اوقات شرعی و آب و هوا و ...
  50. 50. پنل های اختصاصی جهت استفاده ی اصناف مختلف (املاک، طلافروشی ها و ...)
  51. 51. بخش پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات و تنظیمات سایت شما
  52. 52. امکان ریست کردن کلیه تنظیمات و اطلاعات سایت به حالت اولیه
  53. 53. بخش گالری صوتی حرفه ای
  54. 54. ایجاد فروشگاه آنلاین
  55. 55. امکان راه اندازی سایت های چند زبانه با پنل های مدیریت مجزا
 


 

نسخه پنل

فضا و دامنه تعرفه (ریال) مدت اعتبار نام سرویس
3.3.5

200 مگابایت

دامنه IR

5/000/000

یک سال برنزی
3.3.5

200 مگابایت

دامنه IR

8/500/000

دو سال نقره ای
3.3.5

200 مگابایت

دامنه IR

14/000/000

پنج سال طلایی
3.3.5

200 مگابایت

دامنه IR

20/000/000

ده سال الماس

 

مبلغ به ریال خدمات طراحی قالب
1/500/000 First Grade
3/000/000 Second Grade
4/500/000 Third Grade


 

 

 

 

لیست قیمت عاملان فروش

به زودی سایت آسان امکانات جدید خود را جهت توانمند سازی پنل به مشتریان گرامی ارائه می نماید که بخشی از این امکانات به شرح ذیل می باشد:

(لازم به ذکر است کاربرانی که قبلاً از شرکت نقشینه گان زیبا طرح پنل خریداری نموده اند بخشی از این امکانات را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.)

 

  1. 1. امکان طراحی تصاویر به صورت آنلاین
  2. 2. نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان
  3. 3. بخش گالری حرفه ای برای نمایش فیلم
  4. 4. سیستم مدیریت تبلیغات روی وب سایت
  5. 5. امکان ایجاد فرم با قابلیت ذخیره اطلاعات بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  6. 6. سیستم ارسال پیغام بین کاربران
  7. 7. ایجاد قابلیت چت خصوصی بین اعضا
  8. 8. امکان فعال سازی چت روم های متنوع و تالار های گفتگو با امکان مدیریت تالارها
  9. 9. امکان تبلیغات سایت شما از طریق ایمیل گروهی به بیش از 500/000 ایمیل فعال ایرانی
  10. 10. امکان ثبت صفحات دلخواه برای هر یک از کاربران (favorite)
  11. 11. امکان تعریف چندین مدیر با دسترسی از پیش تعریف شده برای اعمال تغییرات و ویرایش از طریق پنل

برای اقدام به خرید هر یک از پنل های بالا از صفحه اصلی وب سایت مشخصات خود را در قسمت ثبت نام وارد کرده و منتظر تماس کارشناسان فروش شرکت باشید.

با تشکر از حسن انتخاب شما مشتریان گرامی